مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال از امروز آغاز شد و باشگاه‌ها حق دارند طی مدت 27 روز تمام بازیکنان مورد نظر را جذب یا انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهبازی درباره نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: از امروز نقل و انتقالات شروع می شود و تا هفتم دی ماه نیز ادامه خواهد داشت، در این فاصله زمانی که 27 روز است تمام بازیکنان و باشگاه‌ها حق دارند که نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: بازیکنان می‌توانند با باشگاه‌های قبلی خود فسخ قرارداد کنند و به باشگاه جدید بروند، در حال حاضر سیدصالحی و بایرامی بازیکنانی هستند که به تیمهای جدید پیوسته‌اند و این بازیکنان عصر همین امروز هم می‌توانند به باشگاه جدید بروند و تیمهای خود را همراهی کنند.

شهبازی عنوان کرد: هر تیم در نیم فصل می‌تواند 6 بازیکن خارج و 6 بازیکن جایگزین کند. اگر تیمی جای خالی داشت می تواند 6 بازیکن بگیرد و در غیر اینصورت می‌تواند با 6 نفر فسخ قرار داد کرده و به جای آنها 6 نفر جدید را اضافه کند. هر تیم می‌تواند 3 یا 4 بازیکن خارجی را جذب و حتما یکی از آنها باید آسیایی باشد.

وی درباره اینکه آیا چهار نماینده لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند بازیکن قرضی بگیرند، افزود: هر تیمی می‌تواند با قرض گرفتن سه بازیکن از سایر باشگاه‌ها به مسابقات بین المللی برود، ولی این بازیکنان که به صورت قرضی هستند دیگر نمی‌توانند در کشور خودشان تیم قبلی خودشان را همراهی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهبازی ، بازیکن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار