دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین المللی" فیلم 100 "از مهلت ثبت نام در بخش ملی جشنواره فیلم 100 تا 23دی ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100؛دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده فیلمسازان و تقاضای مكرر شركت كنندگان به دبیرخانه،با تصمیم شورای راهبردی جشنواره،زمان ثبت نام تا پایان روز 23 دی ماه و زمان ارسال آثار تا 30دیماه تمدید شد.
حامد میرزاحسینی با بیان این كه ارسال آثار منوط به ثبت نام اینترنتی است،افزود:شركت كنندگان در بخش های اصلی و جنبی پس از تكمیل ثبت نام در سایت جشنواره و دریافت كد عضویت می توانند آثار خود را ارسال كنندكه با توجه به ترافیك سایت و استقبال شركت كنندگان، زمان ثبت نام تا پایان روز جمعه 23 دی ماه تمدید شد.
وی افزود:همچنین شركت كنندگان در بخش رادیویی و بخش تلفن همراه نیز برای ثبت نام تا 23دی ماه می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.100fest.com مراجعه كنند.
دبیر اجرایی جشنواره گفت:با توجه به این كه پس از پایان مهلت دریافت آثار،فعالیت هیات انتخاب و داوری آغاز خواهد شد،آثاری كه تا 30 دی ماه به این دبیرخانه ارسال شود،در بخش انتخاب و داوری شركت داده می شود.
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با شعار "سینمای اخلاق" به همت حوزه هنری استان تهران و با مشاركت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران،جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران،رادیو اینترنتی ایران صدا،شبكه سه سیما،شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی،شبكه ifilm ،شبكه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار