رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای دو باند زورگیری در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی رسیدگی به یک پرونده سرقت از کلانتری 11 زاهدان و دستگیری یک  سارق، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری پرونده، فرد دستگیر شده اعتراف کرد با هم‌دستی چند نفر دیگر با تهدید چاقو اقدام به سرقت سه دستگاه تلفن همراه از شهروندان کرده‌ که در این راستا مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه 4 همدست متهم دستگیر شدند.

این مسئول در ادامه به دستگیری دو سارق زورگیر دیگر در زاهدان اشاره کرد و گفت: با مراجعه فردی 64 ساله با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی و اظهارات نامبرده مبنی بر سرقت وجه نقد از او توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، تحقیقات پلیس آگاهی در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران با استفاده از اظهارات شاکی و بررسی محل جرم و همچنین با استفاده از روش‌های خاص پلیسی موفق شدند خودرو پراید و مالک آن را شناسایی کنند.

ملاشاهی ادامه داد: با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه متهمان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و پس از مواجهه با شاکی شناسایی شده و به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.