منابع نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی، فاش کردند نتانیاهو در تلاش است تا مانع فروپاشی قریب‌الوقوع کابینه رژیم اسرائیل شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، القدس العربی به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد "نتانیاهو" با "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه اسرائیل و رئیس حزب راست گرای اسرائیل به نام "اسرائیل بیتنا" جلسه ای مشورتی پیرامون چگونگی نجات کابینه کنونی اسرائیل تشکیل دادند. 

این منابع اعلام کردند "نتانیاهو قرار است روز دوشنبه با بقیه اعضای اتئلاف دولت از جمله  با "نفتالی بنت" وزیر اقتصاد و رئیس حزب راست گرای "خانه یهود" و "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری و رئیس حزب میانه روی "جنبش" دیدار کند.

کابینه رژیم اسرائیل از 22 وزیر که 2 نماینده از حزب جنبش و 5 نماینده از حزب "آینده وجود دارد" و 12 نفر از حزب لیکود و 3 نماینده از حزب خانه یهود تشکیل شده است. 

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت "نتانیاهو تلاش می کند تا از موانعی که با آنها مواجهه است، بکاهد. تصویب قانون یهودی سازی رژیم اسرائیل مهمترین این موانع است که لیونی و لاپید، وزرای دادگستری و دارایی با آن مخالف هستند.

از مهمترین موارد اختلافی میان نتانیاهو و وزرا، می توان به اختلاف بر سر اقلام بودجه اشاره کرد.

شبکه 10 اسرائیل پیش از این اشاره کرد "نتانیاهو اقدام به پرس و جو پیرامون گرایشات احزاب اسرائیل و امکان پیوستن این احزاب به ائتلاف او در انتخابات زودهنگام اسرائیل، کرده است. لیونی از وزیران مخالف در تصویب قانون یهودی سازی دولت جعلی رژیم اسرائیل است که نتانیاهو تلاش می کند تا در ضمن تصویب آن، قدس اشغالی را به عنوان دولتی یهودی برای تمامی یهودیان جهان تبدیل کند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار