رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امسال طی هفته دفاع مقدس برنامه‌های گفتگو محور بسیار خوبی پخش شد و در مجموع رسانه ملی خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار «بهمن کارگر» در حاشیه مراسم تجلیل از دست اندرکاران و فعالان رسانه ملی در هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس از مدیران رسانه ملی تجلیل می‌کنیم و امسال محتوای برنامه‌های دفاع مقدس هم از نظر کمیّ و هم کیفی بسیار عالی بوده و برنامه تکراری در دفاع مقدس نداشتیم و بیشتر تولیدات و مستندات جدید بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای گسترش رابطه بین نیروهای مسلح و سازمان صدا و سیما اظهارداشت: ما باید درخواست‌های‌ خودمان را مطرح کنیم ولی دخالت در امور فنی و تخصصی سازمان نداشته باشیم و آنها کار خود را بلدند و صدا و سیما تاکنون به تکلیف خود عمل کرده است.

سردار کارگر ادامه داد: امسال طی هفته دفاع مقدس برنامه‌های گفتگو محور بسیار خوبی پخش شد و در مجموع رسانه ملی خوش درخشید و وظیفه ما این بود که تقدیر کنیم.

وی در پایان با اشاره به نقش آفرینی رادیو در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کار خوبی که امسال انجام شد نقش بسیار خوب رادیو در دفاع مقدس بود که به خوبی ایفا شد و وظیفه ما تجلیل از تمامی دست اندرکاران صدا و سیما بوده که حقیقتا از ما انتظار تقدیر و تشکر نداشتند و انصافا صدا و سیما یک نهاد متدین، معتقد و ارزشی است و تمام مسئولین آن نیز همین گونه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار