معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان شعبه استان البرز در نیمه اول سال جاری به ۵۰ نفر از دانشجویان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت نموده است.

 احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت: این صندوق از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در راستای اعطای تسهیلات به دانشجویان نیازمند راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: این صندوق در شش ماهه اول سال جاری به ۵۰ نفر از دانشجویان تسهیلات دانشجویی اعطاء کرده است. 

فیروزی تصریح کرد: اعطای وام‌های بدون بهره در قالب قرض الحسنه، با کمک خیّرین، اعضای صندوق، جهاد دانشگاهی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که به‌صورت قرض الحسنه یا بلاعوض در اختیار صندوق قرار خواهند داد، محور اصلی فعالیت‌های این صندوق است. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز ادامه داد: این صندوق در مرحله اول فعالیت خود در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج راه‌اندازی شده است که امید است با حمایت خیّرین و مسئولین، در سطح دانشگاه‌های استان نیز راه‌اندازی شود. 

وی در پایان گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه خیّرین به منظور حمایت از این صندوق و ارائه خدمات خداپسندانه و انسان‌دوستانه به دانشجویان، می‌توانند حمایت‌های مورد نظر خود را به‌ صورت بلاعوض و یا به صورت امانت طی زمانی توافقی در اختیار صندوق قرار دهند و در این زمینه علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱ – ۰۲۶ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار