نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد می گوید این رقابت ها به لحاظ بسیاری از مسائل نمره قبولی گرفته است.

ابراهیم عادل مصطفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افرود:به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی باید عرض کنم مسابقات لیگ جهانی کشتی به لحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوبی برگزار شد،البته شاید از آنجایی که  این مسابقات نخستین دوره خود را تجربه می کرد ایراداتی کوچکی هم داشت اما در مجموع نمره قبولی گرفت.
 
وی تصریح کرد:من گزارش بسیار مثبتی از این مسابقات را به مسئولان اتحادیه جهانی کشتی ارائه خواهم کرد و اطمینان دارم لیگ جهانی کشتی آزاد بازتاب گسترده ای را در محافل کشتی خواهد داشت.
 
عادل مصطفی در پاسخ به این سوال که حضور چند کشور ضعیف و گمنام در کشتی چطور می تواند به رشد این رشته کمک کند گفت:شاید حضور کشورهای ضعیف در کشتی به لحاظ فنی نتواند به کیفیت مسابقات کمک کند اما با توجه به این که اتحادیه جهانی کشتی به دنبال ترویج این رشته در سراسر دنیا است از حاضر شدن هر کشوری  در رقابت های بین المللی استقبال می کنیم.
 
وی درباره میزبانی جویبار نیز اظهار داشت:با حضور در این شهر متوجه شدم لقب دادن جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران واقعاً به جا و درست بوده چرا که علاقه مندی مردم این شهر به کشتی کاملاً قابل حس است و باید عرض کنم میزبانی جویباری ها در مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد قابل تقدیر است.
 
نماینده اتحادیه جهانی کشتی در خاتمه عنوان کرد:از این که میزبانی لیگ جهانی کشتی در سال 2015 نیز به ایران واگذار شده اتفاق بسیار خوبی است و شما مطمئن باشید در سال آینده استقبال چشمگیری از این رقابت ها خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار