عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:‌برای جلوگیری از آلودگی هوا تا پایان سال 600اتوبوس بی آر تی دو کابینه در پایتخت به نصب فیلتر جذب دوده مجهز می‌شوند.

 اقبال شاکری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مورد نصب فیلترهای جذب دوده بر اتوبوس‌های شرکت واحد افزود: بخشی از اقدامات شهرداری و شورای شهر تهران برای جلوگیری از آلودگی هوا در رابطه با نصب فیلترهای دوده بر اتوبوس‌هاست که از لحاظ اختصاص اعتبار بودجه‌ای و برنامه ریزی عملیاتی به طول 5سال برای پوشش اتوبوس‌های پایتخت به فیلتر جذب دوده پیش بینی شده است.
 
شاکری بیان داشت: در سال 93 حدود 600 اتوبوس با اولویت بی آر تی های دو کابینه برای نصب فیلتر دوده در نظر گرفته شده‌اند که در حال حاضر دو نمونه فیلتر به طور آزمایشی بر دو اتوبوس بی آر تی نصب شده است.
 
وی در  خصوص برگزاری مناقصه برای خرید فیلترهای جذب دوده تصریح کرد:‌ از عرضه کنندگان مختلف فیلترها فراخوان صورت گرفته و تقریبا تست‌های نهایی فیلترها انجام شده است و ‌هفته آینده جلسه مناقصه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سامانه‌های فیلتر به طور کلی از لحاظ تکنولوژی و تعمیر و نگه داری قطعات یدکی مورد ارزیابی قرار گرفته است و تا پایان سال 600دستگاه اتوبوس بی آر تی مجهز به فیلتر جذب دوده می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نصب ، فیلتر ، دوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار