معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: ستاد برفروبی منطقه یک با تکمیل مخازن در بزرگراه‌های به صورت آماده‌باش در پایگاه است.

مجید نوربخش در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به ویژگیهای آب و هوایی در شمال تهران، شهرداری منطقه یک ستاد برفروبی را تشکیل و اقدام به تکمیل مخازن پایگاه‌های اصلی و فرعی در نواحی دهگانه و بزرگراه‌ها کرده است.

وی بیان کرد: به دنبال بارش برف در ارتفاعات تهران، دمای هوا در این منطقه کاهش و منجر به بارش برف در شهرکها و نواحی شمالی منطقه یک و رگبار و باران در نواحی جنوبی این منطقه شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک تصریح کرد: جلسات متعددی به منظور نیازسنجیها در نقاط مختلف منطقه برگزاری شد و در نهایت تامین وسایل مورد نیاز از نظر ماشین آلات شد و در نهایت تامین وسایل مورد نیاز از نظر ماشین آلات و تجهیزات لازم و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه انجام و در حال حاضر شن مخصوص در 450 زرد رنگ دپو شده و بیش از 400 هزار نیروی انسانی به صورت آماده‌باش از اول آذر ماه در پایگاه های مستقر شده‌اند.

وی اظهار داشت: کلید مسیرهای سطح محدوده منطقه از نظر درجه اهمیت و اولویت برفروبی درجه‌بندی شده که اولویتها براساس حجم ترافیک، امنیت بزرگراه‌ها، راههای اصلی و دستیابی به محلها و موقعیتهای اضطراری مشخص شده‌اند.

نوربخش خاطر نشان کرد: بزرگراه‌ها، خیابان اصلی و پرتردد مسیرهای ویژه اتوبوسهای شرکت واحد و اتوبوس، اطراف مساجد، مدارس،‌بیمارستانها، سازمانها، اماکن سیاسی، اداری، تجاری و تفریحی در اولویت برفروبی قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهری ، منطقه ، برفروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار