نقل قول‌های مهم هفته؛

از گواردیولا تا رایان گیگز

سایت فیفا این هفته نیز به انتشار نقل قول‌های مشهور فوتبالی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فیفا در هفته نقل قول‌های مشهور چهره ورزشی جهان را منتشر می‌کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

*مین رایول:
پائول همیشه بهتر از پلاتینی است، او به خوبی گل به ثمر می‌رساند و مانند یک بازی ساز فوق‌العاده عمل می‌کند، او در مرکز بازی می‌کند و شماره 10 تیم است وقتی که راجع به بازی ساز صحبت می‌کنیم به ناخودآگاه نام او به یادمان می‌آید کسی که از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بسیار قوی است، او یک بازیکن مدرن و کامل است. پوگبا را می‌توان با ابراهیموویچ مقایسه کرد چراکه شخصیت‌های نزدیکی به هم دارند، اگر ما در شرایط مسی و رونالدو بودیم و می‌خواستیم برای توپ طلا فردی را برگزینیم،‌ پوگبا به هر دوی آن‌ها برتری داشت.

*پپ گواردیولا
او (مسی) رکوردهایی را می شکند که هر کسی فکرمی‌کند غیر ممکن است،‌ او کاری را کرد که در 60 سال پیش انجام نشده بود مسئله‌ای که به واقع گیج کننده و مبهور کننده است. اگر 600 سال زمان هم قبل از رکورد او را در نظر بگیریم باز هم رکورد او شکستنی است.

*فرانچسکو توتی
همه چیز خوب و عالی است، از گلی که در لیگ قهرمانان به ثمر رساندند بسیار خوشحالم که ما را دو قدم به قهرمانی نزدیک کرد، اما در لحظات آخر گل بدی را دریافت کردیم.

*بروس گلوبلار
مینیوله (دروازه‌بان لیورپول) در اکولا هم بدتر است، در اکولا حداقل شما را در قر می‌گذارد او ( مینیوله) همان جا می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود. امسال واقعا فوق‌العاده باورنکردنمی است وقتی که او(آگوئرا) در موقعیت تک به تک با درواز‌بان قرار می‌گیرد، شما او را هدف نمی‌بیند. این روزها او واقعا غیر قابل توقف است به شاید مانند رونالدو نباشد که شیوه متقاوتی بازی می‌کنند ولی شباهت زیادی به سوارز و مسی دارد.

*رایان گیگز
از دست دادن رکورد‌ها هیچ وقت خوب به نظر نمی‌آید، اما اکنون با ژدوی رکوردم را تقسیم کرده‌ام و در داقع من و او رکوردهایمان به یک اندازه است. بازی کردن با او مانند شطرنج است چرا که او به خوبی کار می‌کند و می‌توانم بگویم یکی از بهترین بازیکنانی است که تا‌کنون دیده‌ام.

*کارلوس وارلا
رونالدو باید تو طلا ببرد چرا که رونالدو حتی نصف لیونل مسی هم نیست. مسی هیچوقت خود را در باشگاه دیگری به غیر از بارسلونا نشان نداده است که بر‌عکس رونالدو که خود را در باشگاه منچستر یونایتد کاملا به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نقل قول ، هفته ، فوتبال ، اروپا ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار