مدافع هافبک استقلال گفت: استقلال با مدیریت قلعه نویی شانس اول قهرمانی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛میلاد فخرالدینی  گفت: 20 دقیقه اول خیلی خوب بودیم و بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم  دو گل نیز به ثمر برسانیم. اما به دلیل فشار روانی که بر روی تیم است نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و بازی مساوی شد و در نهایت با بدشانسی در پنالتی شکست خوردیم.
 
مدافع هافبک استقلال افزود: فشار روانی که بر روی تیم ما است باعث شد نتوانیم بازی خوب خود را ادامه بدهیم و از گلهای خود دفاع کنیم.
 
فخرالدینی در باره آینده استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و من مطمئن هستم تیم ما شانس اول قهرمانی است. باید با یک برد خوب مسئله روحی روانی که مشکل اصلی تیم است را حل کنیم تا به جایگاه خودمون برگردیم.
 
او در باره بازی تیمش برابر راه آهن اظهار کرد: بازی بسیار سخت است زیرا تیم جوان و با انگیزه ای هستند و با حضور در ورزشگاه آزادی توانشان بیشتر خواهد شد. ما محکوم به برد هستیم و باید با کسب سه امتیاز هوادارانمان را خوشحال کنیم.
 
مدافع استقلال معتقد است قلعه نویی مربی بزرگی است و می گوید:قلعه نویی پر افتخارترین مربی ایران و استقلال است. امیر خان با مدیریتی که دارد می تواند تیم را به روزهای خوب خود برگرداند تا استقلال به رتبه خود جدول بازگردد. به نظرم حرف از تغییر نباید زد زیرا امیر قلعه نویی بزرگ و کار بلد است و مطمئنا میتواند تیم قدرتمند مورد نظر هواداران را مانند گذشته بسازد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار