حیدر العبادی، نخست وزیر عراق امروز از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس خواست تا با عراق در زمینه سازندگی و بازسازی ها همکاری کنند

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ نخست وزیر عراق، حیدر العبادی، امروز از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست تا با عراق در زمینه سازندگی و بازسازی‌ها همکاری کنند و اشاره کرد که دولت، جهت ارئه خدمات در مناطق آزاد شده، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و تاکید کرد، بازسازی مناطق ویران شده توسط گروه تروریستی داعش، نیازمند حمایت های مالی است.

یک منبع پارلمانی در مصاحبه با "سومریه نیوز" گفت: حیدر العبادی، در خلال حضور امروز خود در پارلمان، از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست تا با عراق در زمینه سازندگی و بازسازی ناطق ویران همکاری کنند و تاکید کرد که دولت، بی وقفه جهت ارائه خدمات در مناطق آزاد شده و بازسازی خانه‌های ویران شده تلاش می‌کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: عراق، به شدت نیازمند کمک کشورهای همسایه در خصوص عملیات بازسازی مناق ویران شده است.

گفتنی است، حیدر العبادی ساعاتی پیش، جهت حضور در جلسه پارلمان، وارد ساختمان مجلس شد و توضیحاتی را در خصوص تاخیر در ارائه برنامه بودجه سال آتی عراق، اظهار داشت.‬




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار