رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: زوج کیف قاپ مشهدی با تلاش ماموران اداره آگاهی مشهد مقدس دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار کرد: در پی اعلام شکایات شهروندان مبنی بر این که زن و مردی جوان از آنها کیف قاپی کرده‌اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار واقع شد.

بیدمشکی افزود: تیم زبده ای از کاراگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این باره آغاز و با دعوت از شکات به پلیس آگاهی روند رسیدگی به این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده و چهره نگاری متهمان با حضور شکات پرونده، ابتدا تصاویر فرضی مرد و زن جوان ترسیم و در اختیار کلیه واحد گشتی پلیس قرار گرفت و پس از مدتی کار گسترده شبانه روزی نهایتا کاراگاهان توانستند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هر دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

بیدمشکی بیان کرد: ‌این دو زوج جوان که اکرم و حسن نام دارند با اعتراف صریح خود به یازده فقره کیف قاپی، از مسافران اتوبوس های شهری اعتراف کردند و در بازرسی بعمل آمده از منزل آنان تعدادی کیف زنانه و مدارک هویتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه سارقان موصوف پس از سرقت‌های انجام شده با استفاده از مدارک شناسایی، ‌تاریخ های تولد، ‌چهار شماره ابتدا و انتهای کدملی وغیره توانسته اند تاکنون بیش از پنجاه میلیون ریال را از حساب‌های مالباختگان برداشت و یا اینکه بنزین‌های موجود در کارت سوخت را به فروش برسانند به شهروندان توصیه کرد که از شماره‌های مشخص در روادید و شناسنامه‌ها و مدارک هویتی خود برای رمز ورود به حساب‌های بانکی استفاده نکنند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: مشهد ، زوج ، کیف قاپ ، دستگیر ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.