در دومین روز، دو مدال برنز برای ایران بدست آمد تا تیم ایران در مجموع دو روز نخست به یک نقره و دو برنز دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دومین روز از مسابقات جهانی جوجیتسو 2014 فرانسه مسابقات در  حالی از سر گرفته شد که نفرات تیم ملی ایران از حضور در جدول مسابقات بخش نوازا به علت حضو تیم کامل رژیم اشغالگر قدس در تمام اوزان انصراف دادند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رژیم صهیونسیتی را به رسمیت نشناختن و مدال های متعدد این بخش را از دست دادند.
 
در ادامه بازی ها محسن حمیدی نماینده وزن 94-کیلو در مقابل لهستان پیروز  اما دچار پارگی عضله دوقلوی پای چپ شد و در مقابل اسلونی با اختلاف یک امتیاز شکست خورد و راهی جدول بازنده ها شد،با توجه به عدم اجازه پزشک از رقابتها حذف شد.
 
مجتبی اکبری +94 کیلو گرم در بازی اول به آلمان باخت و در جدول بازنده ها و در مقابل کامرون پیروز شد در بازی سوم تونس را بردو حریف لهستانی را نیز از پیش رو برداشت و در آخرین مبارزه در مقابل آلمان قرار گرفت و برنز وزنش را تصاحب کرد.
 
ایمان حاجی هاشمی در وزن -77 کیلوگرم در اولین دیدار تونس را برد و در بازی دوم به المان باخت و در جدول بازنده ها هلند را برد و به ایتالیا باخت و حذف شد.
 
محمد حسین شاطر پور نماینده تیم ایران در وزن -62 کیلو گرم به فرانسه باخت و تونس را برد و به لهستان باخت و حذف شد.
 
محمد منصوری در وزن -77 کیلوگرم در اولین دیدار خود مغلوب اسلوانی شد ودر جدول بازنده ها درمقابل سویس به پیروزی رسید ودر مقابل حریفی از بلژیک باخت و حذف شد.
 
مسعود جلیلوند+94 کیلو گرم در اولین بازی مغلوب نماینده آلمان و در جدول بازنده ها یونان را برد و منتنگرو راشکست داد و در دیدار پایانی فرانسه را هم برد و برنز مسابقات را کسب کرد.
 
فردا تیم ملی ایران برای اولین حضور در بخش تیمی به میدان خواهد رفت و با توجه به این که مسابقات تیمی در 5 وزن مردان و 2 وزن زنان پیگیری می شود و تیم ایران به دلیل عدم حضور بانوان با 2 شکست در بخش زنان کارش را آغاز می کند و شانس کمتری نسبت به بقیه تیم ها دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار