رئیس ثبت احوال شهرستان خدابنده از افزایش 3.2 درصدی ولادت در آبان‌ماه سال جاری نسبت به آبان‎‌ماه سال گذشته در خدابنده خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،محمد‌کاظم بیات با اشاره به آمار ولادت در اداره ثبت احوال خدابنده طی آبان‌ماه سال جاری اظهار داشت: در آبان‌ماه سال جاری 214 مورد ولادت ثبت شده است که این تعداد نسبت به آبان‌ماه سال گذشته 3.2 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد آمار ثبت فوتی آبان‌ماه سال جاری را 55 مورد عنوان کرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه 6.7 درصد کاهش یافته است.

این مسئول تعداد ازدواج ثبت شده در آبان‌ماه سال جاری را 191 مورد عنوان و تصریح کرد: تعداد ازدواج ثبت‌شده در آبان‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش یافته است.

رئیس ثبت احوال شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه هر ماهه افرادی اقدام به تغییر نام و نام‌خانوادگی خود می‌کنند، ادامه داد: در آبان‌ماه سال جاری 13 مورد تغییر نام و 10 مورد تغییر نام‌خانوادگی در اداره ثبت احوال خدابنده ثبت شده است.

بیات گفت: در آبان‌ماه سال جاری 2 هزار و 214 مورد تعویض شناسنامه ثبت شده است.

وی با شاره به اینکه دریافت کارت ملی هوشمند از ابتدای سال جاری آغاز شده است، بیان داشت: افرادی که می‌خواهند کارت ملی هوشمند دریافت کنند ابتدا باید در سایت www.ncr.ir نام‌نویسی اولیه داشته و بعد از تایید نام‌نویسی اولیه نوبت‌گیری کرده و در محل مشخص شده برای تکمیل سایر مراحل دریافت کارت هوشمند ملی حضور پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه برای دریافت کارت هوشمند ملی نیاز است اثر انگشت افراد اسکن و در سیستم ثبت شود، اظهار کرد: اثر انگشت ثبت شده در راستای ثبت در پایگاه اطلاعات کشوری اخذ می‌شود.

رئیس ثبت احوال شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری نزدیک به یک‌هزار و 300 نفر نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود نام‌نویسی کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد نزدیک به 800 نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.