رئیس پلیس راهور گفت: درحال حاضر اتوبوس‌ها بدون تایید مدیر فنی از پایانه‌ها خارج نمی‌شود، اما این تاییدیه جنبه سوری پیدا کرده است.

 سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم صلاحیت برخی از افراد برای بازرسی اتوبوس‌های بین شهری در پایانه‌های مسافربری گفت: درحال حاضر بازرسی اتوبوس‌های بین شهری از نظر نظارتی و ساختاری درست نیست.

وی با تاکید بر توجه ویژه پلیس راهور برای حل این مشکل اظهار داشت: پلیس راهوردر تلاش است تا با رایزنی‌های انجام شده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه و راه‌داری وضعیت بازرسی اتوبوس‌های بین شهری را ساماندهی کند.
 
سردار مومنی تصریح کرد: شخصی که در پایانه‌ها مسئول معاینه فنی است باید از لحاظ دریافت حقوق و مزایا، جدا از تعاونی‌ مذکور باشد تا بتواند به طور دقیق قبل از خروج از هر اتوبوسی از پایانه آن را کنترل کند.
 
رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه هیچ اتوبوسی نباید بدون امضا و مهر مدیر فنی از پایانه خارج شود،بیان داشت: در حال حاضر اتوبوس‌ها بدون تایید مدیر فنی از پایانه‌ها خارج نمی‌شوند، اما این تاییدیه جنبه سوری پیدا کرده است و در بیشتر موارد برگه خروج اتوبوس‌ها به صورت روتین تیک می‌خورد و یا مدیران فنی مهر خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.
 
وی در پایان گفت: وضعیت در پایان گفت: وضعیت خروج اتوبوس‌ها از پایانه باید همانند هواپیما شود و تا زمانی که مدیر پایانه سلامت فنی یک اتوبوس را تایید نکرده است اتوبوس‌ حق خروج نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، ساماندهی ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار