دو هزار و 400 طلبه پس از برگزاری آزمون سال 93 این مرکز حوزوی در جامعه الزهرا(س) قم پذیرش می شوند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران قم؛ منیره سادات اسماعیلی تبار مدیرکل ارتباطات و بین الملل جامعه الزهراء با بیان اینکه آزمون در 20 مرکز استان برگزار می شود، افزود: 15 هزار نفر برای شرکت در آزمون ورودی جامعه الزهراء در سال جاری ثبت نام می کنند.

وی باتوجه به ثبت نام آزمون های ورودی سال تحصيلی ۹۵ – ۹۴ ادامه داد: کليه خواهران داوطلب می توانند با مطالعه دفترچه راهنما و بر اساس شرايط مدرک تحصيلی، سن و محل سکونت خود، در يکی از مقاطع تحصيلی عمومی و يا تکميلی ثبت نام نمايند.

داوطلبان مقطع عمومی می توانند در يکی از بخش های تمام وقت، نيمه وقت صبح، نيمه وقت عصر، غير حضوری و الکترونيکی، مطابق با شرايط مذکور در دفترچه راهنما، ثبت نام نمايند. و داوطلبان مقطع تکميلی نيز می توانند در يکی از دو بخش حضوری و غير حضوری و مطابق با شرايط مندرج در دفترچه در يکی از رشته های تحصيلی زير ثبت نام نمايند:

فقه و اصول، تعليم و تربيت اسلامی، تفسير و علوم قرآن، فلسفه اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، تاريخ اسلام، کلام اسلامی، کلام با گرايش مهدويت، کلام با گرايش مذاهب اسلامی، کلام با گرايش امامت، تبليغ با گرايش حج و مدرسی ادبيات عرب.

يادآوری می شود که کليه مراحل ثبت نام به صورت الکترونيکی و از طريق سامانه ثبت نام در وبگاه جامعة الزهرا به نشانی www.jz.ac.ir صورت می پذيرد.

به گفته وی؛ آزمون در سه مقطع تحصیلی سطح دو، سطح سه و سطح عالی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و بین الملل جامعه الزهراء، با بیان اینکه یکم اسفند ماه 93 آزمون کتبی جامعه الزهراء (س) برگزار می شود، ادامه داد: نتایج آزمون کتبی 23 اسفندماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهراء (س) اعلام خواهد شد.

اسماعیلی تباردر ادامه افزود: پذیرفته شدگان باید پنجم تا 12 فروردین ماه 94 به سایت جامعه الزهراء برای انتخاب زمان مصاحبه مراجعه کنند.  
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۱۹:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
سلام میخواستم ببینم من یه شهرستانیم میشه درحوزه الزهرا ثبت نام کنم,من ازبوشهرم,ممنون میشم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۱۹:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
سلام میخواستم ببینم من یه شهرستانیم میشه درحوزه الزهرا ثبت نام کنم,من ازبوشهرم,ممنون میشم جواب بدین