دبیر کل حزب مردمی اصلاحات از برگزاری کنگره "حزب مردمی اصلاحات" دوم بهمن ماه سال جاری به منظور برداشتن گامی به سوی انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.

"حجت الاسلام محمدزارع فومنی" دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های حزب متبوعش گفت: برگزاری کنگره "حزب مردمی اصلاحات" را در دستور کار داریم که دوم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این کنگره سراسری را گامی به سوی انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست که در اسفند ماه سال 95 برگزار خواهد شد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه نامه‌ای به احمد حکیمی‌پور رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شده است اضافه کرد: در این نامه به منظور حفظ وحدت و ایجاد فضای اتحاد، درخواستی را برای عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فرستادیم تا تمامی اصلاح طلبان متحد شده و جبهه متحد از تمامی اندیشه‌ها و افکار اصلاح طلبان شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام فومنی تصریح کرد: در این راستا ما با بزرگانی مشورت کردیم و آن‌ها توصیه کردند که به شورای هماهنگی درخواستی دهیم تا این شورا بررسی کند و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف مدنظر از نگارش این نامه اظهار داشت: ما در تمامی برهه‌ها دنبال انسجام اصلاح طلبان بوده و هیچ‌گاه دنبال تنش و کار متفرقه نبودیم، به همین علت نامه‌ای نوشتیم تا وحدت و انسجام بسیار بزرگی  در جریان اصلاحات شکل بگیرد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در پایان خاطر نشان کرد: در نامه‌ای که بنده به حکیمی‌پور داده‌ام، متذکر شدم که خواهان انسجام همه اصلاح طلبان هستیم و از تفرقه و متهم کردن همدیگر تبری کرده و برای همکاری با شورای هماهنگی  اعلام آمادگی  کردیم که اگر شورا بپذیرد ما در راستای و چارچوب همین  موارد عمل می‌کنیم، در غیر این صورت تصمیم جدید گرفته می‌شود که در آینده اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار