کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید از اظهارات اخیر میشل پلاتینی در خصوص توپ طلا به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران میشل پلاتینی رییس فرانسوی یوفا اخیر در اظهار نظری تاکید کرده بود که توپ طلا امسال باید به یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان به دلیل قهرمانی در جام جهانی 2014 برسد. اما کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید پلاتینی اصلا نباید در این خصوص اظهار نظر بنماید.

وی در این خصوص گفت:‌من فکر نمی‌کنم که رییس فیفا باید در خصوص توپ طلا اظهار نظر نماید.
سرمربی رئابل معتقد است مسی بازیکن بزرگی است اما او برنده توپ طلا نیست.

وی در این خصوص گفت: مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما من نمی‌توانم در خصوص کاندیدهای توپ طلا بارسلونا و برنامه‌های این باشگاه برای کسب این عنوان صحبت کنم. میشل پلاتینی رییس یوفا است و نباید در این خصوص افکار شخصی‌اش را رسانه‌ای کند توپ طلا یک جایزه‌ای انفرادی است بنابراین کسانی که حق رای دارند نباید آن را اعلام کنند. به نظر من کریس رونالدو بدون شک امسال سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. او همراه با رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا شد و موفق شد کفش طلا را از آن خود کند. در این فصل هم در 12 بازی 20 گل به ثمر رسانده است بنابراین او بیشتر از هر بازیکن دیگری مستحق دریافت این عنوان می‌باشد.

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعلام کرده بود که بسیار خسته است و به مدت زمانی برای استراحت نیاز دارد و نمی‌تواند تا تابستان برای استراحت صبر کند. آنجلوتی در این خصوص گفت: من خستگی تیم را می‌بینم آنها دوره ریکاوری بسیار خوبی را پشت سرگذاشت ما به کروس احتیاج داریم وی در صورت خستگی زیاد این بازیکن ممکن است هفته بعد به او استراحت دهیم ما می‌توانیم از ایارمندی که دوره مصدومیتش را پشت سر گذاشته است استفاده کنیم. او روز چهارشنبه دربازی مقابل بازل در لیگ قهرمانان اروپا بازی بسیار درخشانی ارائه داد.

خدیرا برای بازی هنوز اماده نیست و مدت زمان طولانی‌تری برای رسیدن به اوج نیاز دارد.
باشگاه قرارداد این ستاره آلمانی را تمدید خواهد کرد ما به او اطمینان زیادی داریم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت از وی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خدیرا ، آنچلوتی ، رئال ، پلاتینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار