کارگردان نمایش "دیدمک" گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر فجر بدون اعتبار و حمایت مالی لطمه شدید می‌خورد.

ابراهیم گله‌دار زاده کارگردان نمایش "دیدمک" که در بازخوانی سی و سومین جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شده، در گفتگو با خبرنگار  تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص موضوع نمایش خود گفت: داستان این نمایش در مورد یک صیاد در سال 1320 در آبادان است که می خواهد از صیادی دست بردارد و خودش را با مشاغل جدید که از توسعه نفت در آبادان به وجود آمده برود، که درگیر و دار اشغال آبادان گرفتار می‌شود.

وی در خصوص بازیگران نمایش "دیدمک" ادامه داد: علی غابشی،‌مرتضی شاهکرم،‌ محسن پوشایی، علیرضا حنیفی، مرجان بنی اسد، سایه کبیری، مریم رها و علی علیزاده بازیگران این نمایش هستند.

گله دار زاده در خصوص ارزیابی خود از کیفیت سی و سومین جشنواره تئاتر گفت: با توجه به اینکه صالح پور تجربه چندین دوره جشنواره بین‌المللی دارد و همچنین به دلیل داشتن شخصیت دانشگاهی و محقق می تواند، از پس جشنواره امسال برآید، اما این موضوع را هم باید در نظر داشت که همه چیز تابع اعتبارات است و اگر حمایت نشود،‌به قطع جشنواره لطمه می‌بیند.
 
وی افزود: جشنواره تئاتر فجر بعد از سی و دو دوره برگزاری از یک محدوده‌های کیفی پایین‌تر نمی آید و به همین دلیل انتظار ما بالا است و گاهی نقدهایی تند از جشنواره شود و با توجه به اینکه گروه های خوبی از تجربه‌های نو و تازه‌های تئاتر با نگاه های تازه ای در جشنواره حضور دارند، اتفاق‌های خوبی در این دوره از جشنواره رخ دهد.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: نمایش ، دیدمک ، تئاتر ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار