آریایی نژاد گفت: متأسفانه بیمارستان‌های سوانح سوختگی علاوه بر مشکلات فراوانی که به لحاظ منابع مالی و کمبود تجهیزات دارند از کمبود تخت‌های بیمارستانی و کمبود نیرو در مضیقه‌اند.

دکتر احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان‌های سوانح سوختگی مشکلاتی بیش از سایر بیمارستان‌ها دارند، به گونه‌ای که مراجعات این بیمارستان‌ها به علت تعداد کم مراکز سوانح سوختگی بسیار بالاست و به شدت به لحاظ نبود تخت کافی و نیروی درمانی کافی در رنج هستند.

وی گفت: وزارت بهداشت رسیدگی به بیمارستان‌های سوانح سوختگی را باید در اولویت کاری خود قرار دهد، چرا که این بیمارستان‌ها شرایط ویژه‌ای دارند که آن‌ها را هم نوع سوانح و مشکلاتی که برای مراجعین و بیماران این بیمارستان‌ها پیش می‌آید، تعیین می‌کند.

وی با بیان این که توصیه ما این است که سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت باید به گونه‌ای باشد که رسیدگی به بیمارستان‌هایی هم‌چون سوانح سوختگی در اولویت قرار گیرند، خاطرنشان کرد: به زودی پس از بررسی بودجه که جلسات کمیسیون بهداشت مجدداً برقرار شود. رسیدگی به مشکلات بیمارستان‌های سوانح سوختگی را در اولویت قرار می‌دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.