دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت اسپانسرینگ تیم ملی گفت: تیم ملی اسپانسر خاصی ندارد بلکه اسپانسرینگ تیم ملی به صورت یک کنسرسیوم فعالیت می‌کند.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از اپراتورهای تلفن همراه و یک بانک خصوصی و دو شرکت اسپانسرهای اصلی تیم ملی هستند که با کنسرسیوم کار می‌کنند. همچنین اعضای کنسرسیوم هم به صورت کارگزار در تیم ملی کار می‌کنند.  

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره کنسرسیوم تیم ملی بیان کرد: کنسرسیوم تشکیلاتی است که یک طرف آن فدراسیون فوتبال قرار دارد و طرف دیگر یک شرکت غیردولتی است که با حضور چهار اسپانسر اصلی، حامی تیم ملی فوتبال هستند.

وی درباره شماره پیامکی 9090 حامی تیم ملی عنوانکرد: 9090 در واقع پایانه‌ای است که متعلق به تیم ملی است و از طریق فناپ، کارهای فنی تیم ملی را انجام می‌دهد و درآمدها حاصل و پیامک‌ها را به حساب تیم ملی می‌ریزد.

ترابیان درباره اینکه گفته می‌شود 9090 تا به الان به تعهداتش عمل نکرده تصریح کرد: این سامانه به تعهداتش در فوتبال تیم ملی عمل کرده است و ما مشکلی با این سامانه نداریم. همچنین بدقولی سامانه پیامکی 9090 به سازمان لیگ برتر ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: کنسرسیوم حساب وکتابش مشخص و تا الان هم تعهداتش را عمل کرده است.

وی در پایان درباره اینکه یک شرکت هواپیمایی اسپانسر تیم ملی در اردوی پرتغال بود، خاطرنشان کرد: این شرکت به صورت مقطعی اسپانسر تیم ملی بود و بخشی از هزینه‌های اردوی تیم ملی در پرتغال را تقبل کرد که کنسرسیوم هم مطلع بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار