عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: آل‌خلیفه برای این که بتواند انتخابات تشریفاتی خود را به کرسی بنشاند و یک جریان دموکراسی غلط را تحمیل کند، به رهبران جنبش اسلامی همچون شیخ عیسی قاسم تهاجم و تعرض می‌کند.

"دخیل عباس زارع‌زاده‌مهریزی" نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ در واکنش به هتک حرمت به عالم برجسته بحرینی "شیخ عیسی احمد قاسم"، گفت: بحث بحرین، بحث خیزش اسلام ناب محمدی (ص) است که اکثریت مردم این کشور که اکثرا شیعه هستند، از اقدامات آْل‌خلیفه به تنگ آمده و شروع به مقابله با ظلم‌ستیزی کرده‌اند.
 
وی افزود: آل‌خلیفه و آل‌سعود دو جریانی هستند که هیچ  اعتقادی به اسلام نداشته و از آن شناختی ندارند، مدیریت آنها مبنی بر شعار اسلامی است در حالی که به استکبار جهانی وابستگی قطعی دارند، به همین خاطر است که این‌ها می‌خواهند به هر قیمت که شده خود را به اریکه قدرت حاکم نگاه داشته و برای این که این حاکمیت ظالمانه‌شان حفظ شود حاضرند به هر دسیسه‌ای، دست بزنند، چرا که تحمل خیزش اسلامی در غرب آسیا را ندارند.
 
نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آل‌خلیفه می‌داند که هر کجا که این خیزش شکل گرفته است، پیروزی به دست آمده، همچون خیزش‌هایی که در سوریه، لبنان، عراق، یمن و ایران، لذا آنها حاضرند دست به هر اقدامی بزنند، از جمله تعرض به شخصیت‌هایی همچون "شیخ عیسی قاسم" که یکی از رهبران محکم جریان خیزش اسلامی در بحرین است.
 
وی ادامه داد: آل‌خلیفه برای این که بتواند انتخابات تشریفاتی خود را به کرسی بنشاند و یک جریان دموکراسی غلط را تحمیل کند، به رهبران جنبش اسلامی همچون شیخ عیسی قاسم تهاجم و تعرض می‌کند.
 
این سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: کسانی که اکنون در مقابل این خیزش‌ها قرار گرفته‌اند، اسلامی نیستند و دلیل عدم اسلامی بودن آنها، حمایت از استکبار جهانی و جریان داعش است، مطمئنا این تحرکات زشت عاملی برای ماندگاری آنها در مسند قدرت نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار