با نصب تابلوی شهید مجید همرنگ طالمی در ناحیه ۴ منطقه ۱۵، ۱۳۱۸ معبر این منطقه ۱۵به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،‌ صدیقه محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این مطلب افزود: نصب پلاک معابر به نام شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و ارج نهادن به مقام شامخ آنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درحدود 2000 خانواده شهید در منطقه 15 شناسایی شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: در این سال‌ها سعی شده تا اولویت نامگذاری معابر منطقه به نام شهدای معزز باشد و خدا را شاکریم که امروز 60 درصد از نام شهدا در معابر این منطقه می‌درخشد.

محمدبیگی به چگونگی فرآیند نامگذاری معابر اشاره کرد و افزود: این اقدام در پی درخواست خانواده‌های معظم شهدا  به عنوان سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران طی مراحل مختلفی از طریق روابط عمومی منطقه در کمیته نامگذاری معابر مطرح و پس از تایید اعضای کمیته، برای بررسی و تأیید مسئولان کمیسیون نامگذاری معابر در شورای اسلامی شهر تهران به دبیرخانه مرکزی در اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران ارسال می‌شود.

به گفته وی، تاکنون تعداد 550 معبر در ناحیه یک، 200 معبر در ناحیه دو، 26 معبر در ناحیه سه، 181 معبر در ناحیه چهار، 280 معبر در ناحیه 5، 40 معبر در ناحیه شش، 34 معبر در ناحیه هفت  و 7 معبر در ناحیه هشت منطقه 15 به نام شهدا نامگذاری شده است.

این برنامه با حضور مسوولان حوزه ایثارگران، زیباسازی، روابط عمومی منطقه، شهردار ناحیه و خانواده معظم شهید برگزار و معبری در خیابان ششم هنرستان ناحیه 4 منطقه به نام شهید مجید همرنگ طالمی نامگذاری شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه ، شهدا ، معبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار