نخستین نشست شورای قرآنی و عترت منطقه 11 با بررسی راهکارهای گسترش و فرهنگ قرآنی و آموزه‌های ارزشمند از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نشست شورای قرآن و عترت با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب صفوی و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی برگزار شد.
 
مهران اعتمادی شهردار منطقه 11 با بیان این که برای حفظ  وحدت و همدلی و اثبات حقانیت دین اسلامی، هیچ ریسمانی محکم تر از قرآن نیست، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در کشور اسلامی گفت: ما باید با توجه به  معجزات قرآن برای احیای قرآن و رفع شبهات که از سوی دشمنان افکنده می‌شود تلاش کنیم.
 
وی ضمن تاکید بر تعامل با آموزش و پرورش برای برگزاری مسابقات قرآنی خاطر نشان کرد: ما با همه وجود آمادگی داریم تا تمام امکانات منطقه برای ترویج و توسعه و تکریم شعائرمان که مهم ترین آن قرآن است همکاری داشته باشیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب صفوی با توجه به ضرورت حفظ فرهنگ بسیجی و اثر بخشی خوبی که در جامعه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌‌های قرآنی اشاره و خاطر نشان کرد: بر پایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن که مد نظر رهبر انقلاب است تا در بسیاری از مساجد سطح منطقه دایر شده  و در تلاش هستیم تا علاوه بر کرسی‌های تلاوت و استمرار این فعالیت، از قاریان ممتاز نیز برای قرائت دعوت آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای ، قرآنی ، عترت ، شهرداری ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار