معاون استاندار تهران گفت : پروژه متروي ورامين تا امروز با تكميل 50 درصدي روبروست و جزء مصوبات دولت گذشته است كه دولت تدبير و اميد نيز در بهره برداري از اين طرح در اسرع زمان مصمم است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن كريمي،‌ معاون توسعه عمراني استاندار تهران با اشاره بر لزوم تكميل هر چه سريعتر متروي ورامين – پيشوا و گرمسار اظهار داشت : اين پروژه تاكنون با تكميل 50 درصدي روبروست و جزء مصوبات دولت گذشته است كه دولت تدبير و اميد نيز در بهره برداري از اين طرح در اسرع زمان مصمم است.

معاون استاندار تهران خاطرنشان كرد : اين پروژه به جهت حقوقي در اختلاف بين شركت متروي تهران و حومه و راه آهن موقتا متوقف شده است. به اين شكل كه متروي تهران طبق مصوبه دولت گذشته مجري قانوني پروژه است و از طرفي هم به جهت اينكه اين پروژه در حريم راه آهن قرار گرفته مدعي اجراست كه با تلاش دستگاه هاي دست اندركار ناظر بر طرح در شرف مرتفع شدن قرار دارد.

كريمي افزود : با بازديدهاي مكرري كه بنده شخصا از متروي ورامين داشتم و با بازديدي كه به همراه وزير راه و شهرسازي از اين پروژه انجام شد، وزير دستور داد كه مقدمات حصول نهايي اين طرح فراهم شود تا شاهد آرامش مردم اين منطقه در عبور و مرور باشيم .

وي ادامه داد : تاكيد استاندار  هم بر همين است تا با پيگيري مجموعه استانداري اختلاف حقوقي بر سر اين طرح هرچه سريعتر حل و فصل شود تا با تامين اعتبارات لازم از منابع قانوني شاهد تكميل نهايي آن باشيم .

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، تکمیل ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار