پسر جوانی كه برای تامین هزینه اعتیادش دست به سرقت لوازم خودروی همسایه هایش می زد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 10 در شكایتی از سرقت لوازم خودرو اش خبر داد. وی در شكایت خود گفت: ساكن یك آپارتمان 8 طبقه هستم.  
 
مرد جوان ادامه داد: چند وقت پیش وقتی می خواستم به سركار بروم و به پاركینگ خانه مان آمدم متوجه شدم كه در ماشینم كج شده و تمام لوازم خودرو ام سرقت شده است. آن زمان یك ضبط و پخش گرانقمیمت و ادكلن و لوازم دیگر خودرو ام سرقت شد. ولی من اهمیتی به آن ندادم و هیچ شكایتی هم نكردم.  
 
وی افزود: ولی حالا پس از گذشت دو ماه باز هم لوازم خودروام در پاركینگ خانه مان سرقت شده است. وقتی با مدیر ساختمان صحبت كردم متوجه شدم كه لوازم خودرو دیگر ساكنان آن خانه هم در پاركینگ دزدیده شده است. برای همین تقاضای پیگیری این موضوع را دارم.
 
با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران پس از بازجویی از همسایه های ان آپارتمان به یك پسرجوان مشكوك شدند. در نهایت پس از بازجویی های لازم این پسر به سرقت لوازم خودروی همسایه هایش اعتراف كرد و گفت: اعتیاد دارم و برای تامین هزینه اعتیادم تصمیم گرفتم دست به سرقت بزنم.
 
با اعتراف متهم وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار