شنبه 8 آذر ماه در پایان معاملات بازار فرابورس تعداد 219 هزار و 418 سهم اوراق به ارزش 2 میلیارد و 75 میلیون و 973 هزار ریال در 32 هزار و 607 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز بازار فرابورس شاخص کل با 5 واحد افت به ارتفاع 829.70 رسید.

بر این اساس گروه قاسم ایران با ادامه روند مثبت خود در هفته اخیر امروز نیز با 5 واحد رشد صدرنشین معاملات بازار فرابورس بود.

علاوه بر این شرکت بهمن لیزینگ با روند مثبت 3.61 واحدی و سرمایه‌گذاری مسکن تهران با روند مثبت 3.9 واحدی را تجربه کردند.

این در حالی است که بانک دی با روند کاهشی 3.38 واحدی و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با رشد 3.66 واحدی به کار خود پایان دادند.

می‌توان گفت گروه پتروشیمی س.ایرانیان و گروه س.توسعه و عمران استان کرمان نیز به ترتیب روند کاهشی 0.62 واحدی و 2.82 واحدی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در معاملات امروز بازار فرابورس عرضه يكجاي سهام كنترلي شركت پتروشيمي دماوند (سهامي خاص)، عرضه يكجاي سهام كنترلي شركت نوسازي صنايع ايران (سهامي خاص)، عرضه عمده سهام مديريتي غيركنترلي شرکت بيمه ميهن(ميهن4)، عرضه يكجاي سهام مديريتي غيركنترلي شركت کارخانجات کابل‌سازي ايران، پايان مدت اعتبار و توقف نمادهاي معاملاتي (تسه9010) و (تسه9104)، اطلاعيه مهم- نحوه برقراري ارتباط تلفني با ناظر بازار فرابورس در ساختمان اصلي، تداوم ثبت معاملات توافقي نماد معاملاتي (ثنظام1)، توقف ثبت معاملات توافقي نماد معاملاتي شركت پشمبافي توس در نماد (نتوس1) صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، معاملات ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار