مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ و وصول جریمه تعیین شده در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "علی مبشری" مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ و وصول جریمه تعیین شده در حق صندوق دولت خبر داد و اظهار داشت: پرونده با مراجعه بازرسان به بورس و بررسی اوراق و مدارک مربوط به فروش انواع جوش شیرین (بی کربنات سدیم) از جانب یک شرکت دولتی تشکیل و مشخص شد که شرکت مزبور اقدام به فروش این محصولات به نرخی بالاتر از نرخ مبادله‌ای کرده است.
 
وی گفت: در کارشناسی‌های اولیه میزان تخلف برای حدود 15 میلیارد ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده‌ای در این راستا و ارسال به تعزیرات حکومتی، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت، مدیرعامل شرکت متخلف را به پرداخت جریمه به میزان 79 میلیارد ریال در حق دولت و ضبط 7 هزار تن جوش شیرین (بی کربنات سدیم) کشف شده محکوم کرد.
 
مبشری در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراض وکلای این شرکت بزرگ، پرونده به شعبه دوم تجدیدنظر استان ارسال شد که با رای رئیس شعبه مذکور، میزان جریمه به 31 میلیارد ریال تقلیل پیدا کرد و نهایتا با قطعی شدن رای و پیگیری‌های انجام شده توسط اجرای احکام، جریمه 31 میلیاردی این مدیرعامل این شرکت ظرف مدت یک هفته وصول و به خزانه دولت واریز شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار