رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی:

اجرای طرح بسته حمایتی در 800 مدرسه غیردولتی/ نباید مدارس کانکسی و چادری داشته باشیم

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح بسته حمایتی در 800 مدرسه غیردولتی گفت: برازنده آموزش و پرورش نیست که هنوز مدارس کانکسی و چادری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرضیه گُرد معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مؤسسان و مدیران مدارس غیر دولتی استان خوزستان، اظهار داشت: توسعه عدالت آموزشی جزء برنامه‌های آموزش و پرورش است و در این کار به حمایت و پشتیبانی دولت و مشارکت همگانی نیاز داریم.

وی در خصوص طرح بسته حمایتی، گفت: این طرح از سوی وزارت آموزش و پرورش و دولت به منظور حمایت از مؤسسان مدارس غیر دولتی ابلاغ شده است.

گُرد با تأکید بر اینکه بسته حمایتی برای پنج سال آینده برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: این طرح در 800 مدرسه غیر دولتی و برای 170 هزار دانش‌آموز کشور اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه "طرح بسته حمایتی" بیشتر به منظور کمک تحصیلی به دانش‌آموزان و افزایش کیفیت آموزش در مدارس غیر دولتی در کشور اجرا شده است، خاطرنشان کرد: توسعه عدالت آموزشی از برنامه‌های وزرات آموزش و پرورش است و برازنده آموزش و پرورش نیست که هنوز مدارس کانکسی و چادری داشته باشیم.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: مؤسسان مدارس غیر دولتی می‌توانند کمک بسیار مهمی به مدارس دولتی در زمینه تأمین نیرو داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدارس غیر دولتی می‌توانند گام‌های مؤثری در ارتقای سطح کیفیت آموزش بر دارند، افزود: آموزش و پرورش محل توسعه نیروهای انسانی است و در حمایت از مدارس غیر دولتی باید به گونه‌ای تلاش کنیم که جایگاه علمی این مدارس ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار