شهبازی با اشاره به تغییر نگرش ها از توسعه کمی به توسعه کیفی گفت : برنامه ریزی و توجه به توسعه متوازن رشته ای و پیگیری مستمر برنامه ها برای موفقیت مدارس فنی و کاردانش یک ضرورت اجتنبا ناپذیر است.
وی افزود: توجه به علایق دانش آموزان ، امکانات آموزشی موجود و بازار کار در هدایت تحصیلی دانش آموزان تنها راه کیفیت بخشی به آموزشهای فنی و مهارتی است ضمن اینکه معلمان و هنرآموزان نیز نقش مهم و برجسته ای در این زمینه ایفا می نمایند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با
اشاره به جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در تامین نیروهای متخصص جامعه خاطر نشان کرد:هدف آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش
تربیت نیروهای ماهر و متخصص در زمینه های مختلف است تا چرخ توسعه و رشد کشور با سرعت
شتابنده ای به حرکت خود ادامه دهد.
انتهای پیام/ش
انتهای پیام/