افجه ای در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

انصاف نیست که همه تقصیرات را برگردن یک نفر بیاندازیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت:اعضای هیئت مدیره استقلال مانند هفته های گذشته روز یکشنبه در جلسه ای با کادرفنی به ارزیابی عملکرد بازیکنان و سایر موارد می پردازند .

سید سعید افجه ای  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:به نظر من این انصاف نیست که همه تقصیرات متوجه یک نفر باشد. چرا که عوامل زیادی در نتیجه نگرفتن تیم نقش داشته است.
افجه ای ادامه داد:اعضای هیئت مدیره استقلال مانند هفته های گذشته روز یکشنبه در جلسه ای با کادرفنی به ارزیابی عملکرد بازیکنان و سایر موارد می پردازند .

وی گفت:با توجه به گزارش عملکردی که سرمربی  ارائه خواهد داد تصمیمات رسمی اتخاذ شده و با توجه به خروجی جلسه موضع باشگاه اعلام می شود.پس هواداران عنایت داشته باشند که هیئت مدیره برای جلب نظر آنها بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی عوامل موثر بر نتایج آبی پوشان اظهار داشت:از عوامل عدم نتیجه گیری تیم فشرده بودن برنامه ها بود که از نظر سازمان لیگ اجتناب ناپذیر بوده است.این فشردگی نه تنها بر عملکرد استقلال  تاثیر گذاشته است بلکه باشگاههای دیگر نیز تاثیر گرفته اند.

افجه ای با اشاره به دیدارهای اخیر استقلال بخصوص بازی مقابل ذوب آهن ادامه داد:در به ثمر نرسیدن ضربات پنالتی کادرفنی نمی تواند مقصر باشد بلکه این بازیکن است که نتوانست پنالتی را گل کند.بهترین بازیکنان برای زدن ضربه پنالتی انتخاب شدند ولی در زدن پنالتی موفق نبودند.

وی افزود: البته از بحث مصدومان و محرومان نیز نمی توان براحتی گذشت.این مورد از عوامل موثر در نتایج تیم بوده است.

سخنگوی استقلال ادامه داد:به نظر من بهتر است مدیریت باشگاه  در مقام حمایت کننده عمل کند و به گونه ای رفتار کند که ترمیم کننده بوده و مانند یک پشتیبان قدم بردارد.در این جلسه با گزارشی که قلعه نویی در مورد نیم فصل ارایه می دهد تصمیم گیری می شود.

وی در ادامه افزود :هواداران بهتر است بدانند در حال حاضر باید خلاء ها پر شود.باشگاه در نظر دارد در نیم فصل دوم بازیکن و  امکانات لازم را فراهم آورد.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، افجه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
مرسی از مطلب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
مرسی از مطلب جالبتون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
مطلب جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۰:۱۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
عالی بود این خبر ایشاله نیم فصل دوم قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
استقلال دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
ممنون از دلداریتون.خبرخوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۱۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
ما منتظر قهرمانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
اصلاحی
۱۸:۵۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
کی گفته هاشم بیگ زاده جزو بهترین بازیکنان است
آخرین اخبار