مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: بهبود 20 درصدی کیفیت هوا با خروج 100 هزار تاکسی فرسوده/ پیشنهاد استانداری به وزارت نیرو، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ تهران، ابری و 8 درجه و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:


بهبود 20درصدی کیفیت هوا با خروج 100 هزار تاکسی فرسوده/پیشنهاد استانداری به وزارت نیرو




https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/6/2773844_180.jpg



استاندار تهران گفت: هم اکنون 100 هزار تاکسی و خودرو آژانس فرسوده در کنار اتوبوس ها و موتورها هر روزه در حال تردد هستند که در صورت از رده خارج شدن این خودروها، قطعا 15 تا 20 درصد هوا بهبود می یابد.

کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ تهران، ابری و 8 درجه

طی دو روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

واردات فولاد نیاز به تعرفه 30 تا 40 درصدی دارد/باید با دامپینگ چین مقابله کرد

دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: پیشنهاد ما این است در حدود تعرفه‌ای که ترکیه اعمال کرده است اقدام به تعرفه‌گذاری روی واردات محصولات نهایی و خام فولادی نماییم.

افزایش کیفیت نان با آزاد سازی قیمت
کرمی با اشاره به لزوم آزادسازی قیمت نان گفت:با آزادسازی قیمت نان رقابت بیشتر می شود ودر پی آن کیفیت نان افزایش می یابد.

نبود نظارت بر قیمت گذاری خودروهای وارداتی/اگر واردات انحصاری بود شرایط بهتر می شد

نبود نظارت بر قیمت گذاری خودروهای وارداتی و بهتر شدن شرایط با انحصاری شدن واردات از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.

گشایش يازدهمين نمايشگاه بين المللي متالوژی(فولاد و صنایع معدنی)

یازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، معدن وصنايع معدني، فلزات غيرآهني،ريخته گري و كوره هاي صنعتي، آهنگري، ماشين كاري و قالب سازي ( ايران متافو)،با حضور مقامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

سرمایه گذاری بیش از 6میلیارد دلار برای فاز 17و18/تبدیل پارس جنوبی به قطب تولید گوگرد کشور

تبدیل پارس جنوبی به قطب تولید گوگرد کشور،افزایش 20 میلیون مترمکعب گاز از فاز 17 و 18 پارس جنوبی تا پایان سال‌جاری،ارتقاء سیستم های مخابراتی شرکت نفت از آنالوگ به دیجیتال از مهم‌ترین خبرها در حوزه‌ نفت و گاز و پتروشیمی درهفته گذشته بود.

جمع آوری گازهای همراه میدانهای نفت شهر، سومار، سرکان و ماله کوه

براساس برنامه ریزیهای انجام شده میان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی نفت ایران در یک برنامه پنج ساله گازهای همراه میدانهای سومار، ماله کوه و سرکان و نفت شهر جمع آوری می شود.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در 22 دی ماه
یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با هدف نمایش آخرین دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو و ظرفیت های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، در جزیره کیش برگزار می شود.

لزوم همکاری جمعی در مسیر ارتقای کیفیت ساخت و ساز

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، افزایش بیش از پیش کیفیت ساخت و ساز را در گرو همکاری همه نهادهای دخیل در صنعت ساخت و ساز دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار