سرهنگ حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

بارش برف و باران در اکثر راههای کشور / یکطرفه شدن محور کرج – چالوس

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در تمام جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان های مازندران محور هراز محدوده های منظریه وامامزاده هاشم ، الرز محور محور کرج - چالوس ، آذربایجان غربی محورهای ماکو و شاهین دژ اردبیل محور اردبیل - خلخال ،قزوین گردنه کوهین ، تهران شرق محورهای جاجرود و دماوند بارش برف شده و در استان های گیلان ،قزوین ، اکثر محور ها و در استان های آذربایجان شزقی محورهای خوی - مرند و سرچم ،زنجان ،تهران شرق محور شریف آباد بارش پراکنده باران  گزارش شده در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی‌ آرام گزارش شده است.
 
وی در پایان به انسداد محورها اشاره کرد و اظهار داشت: محور شمشک – دیزین به علت عدم ایمنی کافی و قم – گرمسار به علت انجام عملیات عمرانی و تبدیل آن به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

*یکطرفه شدن محور کرج – چالوس

 سرهنگ حمیدی گفت: در استان البرز محور کرج _ چالوس از ساعت 14 عصر امروز تا 24 محور كرج _ چالوس از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد بسته خواهد شد و در طول ساعت فوق تردد هرگونه وسیله نقلیه از این مسیر ممنوع است.
 
این مقام مسئول پلیس در خاتمه اظهار داشت: در همین راستا از ساعت 17 تردد کلیه وسایل نقلیه از محدوده در دزبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

* بارش برف و باران و ترافیک روان در جاده‌های کشور

 سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس کنترل ترافیک راه‌های کشورگفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در تمام جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان های خوزستان , زنجان , گیلان , مازندران محور هراز محدوده امام زاده هاشم بارش پراکنده باران و در  استانهای آذربایجان غربی شاهین دژ و ماکو و مازندران محور فیروزکوه بارش برف گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی‌ آرام گزارش شده است.
 
وی در پایان به انسداد محورها اشاره کرد و اظهار داشت: محور شمشک – دیزین به علت عدم ایمنی کافی و قم – گرمسار به علت انجام عملیات عمرانی و تبدیل آن به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ماماهانی
۱۴:۰۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
شکر خدا را
آخرین اخبار