پس از شکست مقابل ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی به نشست مطبوعاتی نرفت

زرینچه:برخی ملی پوشان انتظارات را برآورده نمی کنند/افشارزاده:در جلسه آینده هیئت مدیره تصمیم می گیرد

مربی استقلال گفت:متاسفانه بازیکنانی که در تیم ملی هستند در استقلال خوب بازی نمی‌کنند و به ما آسیب می‌زنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل ذوب‌آهن به نشست مطبوعاتی نرفت و به جای او جواد زرینچه پاسخگوی خبرنگاران بود.

زرینچه نیز پس از حضور در سالن نشست گفت:اصفهانی‌ها میزبان خوبی  داشتند . ما شرایط ویژه‌ای داشتیم .شروع خوبی داشتیم و 2 گل هم جلو افتادیم اما مثل بازی‌های قبل اشتباه‌های خط دفاع باعث شد نتوانیم برتری را حفظ کنیم و در ضربات پنالتی هم خوب نبودیم. 

مربی استقلال  گفت:سن که بالا می رود احتیاط بیشتر می‌شود. یک توپ روی دروازه حریف بود اما دفع توپ شد و روی ضد حمله گل خوردیم. همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم و برخی بازیکنان شرایط خوبی ندارند .

وی ادامه داد:متاسفانه بازیکنانی که در تیم ملی هستند  در استقلال خوب بازی نمی‌کنند و به ما آسیب می‌زنند. اسم کسی را نمی‌آورم اما بازیکن باید در باشگاهش شرایط خوبی داشته باشد تا به تیم ملی دعوت شود اما این شرایط را در بازیکنان خودمان نمی‌بینم.
 
زرینچه در مورد ضربات پنالتی‌ استقلال گفت: می‌دانستیم که پنالتی‌زنان خوبی نداریم. به هر حال این حرف ها بهانه است و 90 دقیقه می‌توانستیم تمرکز داشته باشیم و در 20 دقیقه اول 2 گل از حریف پیش بودیم ولی نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم و در پنج شش بازی اخیر وضعیت همین گونه بوده است.
 
وی در مورد وضعیت تیموریان  گفت: من خبر دقیقی از این جدایی احتمالی ندارم ولی مدیر رسانه‌ای استقلال  این خبر را تکذیب کرده است.

افشارزاده:در جلسه آینده تصمیم جدید می گیریم


 بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال نیز پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازیکنان استقلال بد بازی کردند و باختند. من در ابتدای فصل هم به امیر قلعه‌نویی گفتم که مشکل بدنسازی داریم.زمانی که از مغز فرمان نرسد ساق هم نمی‌داند چه کاری انجام دهد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه امیر قلعه نویی به جلسه روز یکشنبه هیأت مدیره خواهد آمد یا خیر، یادآور شد: حالا ما باید دعوت کنیم و صحبت‌های خود را انجام بدهیم که چه کارهایی در آینده در نظر بگیریم.
 
برچسب ها: جام ، حذفی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
javad MH
۱۴:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۳
آقاي افشار زاده بازيكنان تيم ملي فقط به فكر اينند كه آسيب نبينند. امير حسين صادقي ديگه به درد استقلال نميخوره سنش بالا رفته. بيك زده به درد تيم نميخوره كاملا بي انگيزه بازي ميكنه. استقلال بازيكني مثل كرار ميخواد درسته حاشيه زياد داره ولي بازيكن تاثير گزاريه توي زمين
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۱:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۳
خودت خجالت نمیکشی آقای سرمربی تیم ملی دستته پس کی می خواهی نتیجه بگیری
آخرین اخبار