دیدار های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال ایران در گروه های خلیج فارس و دریای خزر با برگزاری ۵ دیدار همزمان در شهرهای مختلف به پایان رسید.
 
در یکی از حساس ترین دیدار های این هفته در تهران تیم فوتسال پاس قوامین تهران پذیرای شاگردان علی افضل  در تیم کاشی نیلوی اصفهان بود. در این دیدار تیم پاس بدون ترس از نام کاشی نیلو و بدون در نظر گرفتن بردهای قبلی تیم قدرتمند اصفهانی مقابل این تیم ایستادگی کرد و توانست با برتری ۳-۲ و در کمترین فاصله از سه تیم مدعی قرار بگیرد.

 در دیگر بازی های گروه خزر تیم کشاورز قزوین در ادامه سیاه روزی های خود مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان تن به شکست خانگی دیگری داد تا باتوجه به برد نکا اوضاع وخیمی در جدول رده بندی را تجربه کند.
 
تیم پرطرفدار و دوست داشتنی شهرداری نکا هم توانست کاری کند کارستان و تیم ایران جهان را در مشهد با نتیجه پرگل ۴-۱ شکست دهد.
 
اما در گروه جنوب مسابقات موسوم به خلیج فارس تیم فوتسال یاران جوان بندرعباس مقابل تیم استقلال نوین ماهشهر به برتری پرگل ۵ بر ۱ دست یافت و به آینده لیگ امیدوار شد.

 در دیدار حساس بالای جدول هم دو تیم ۹ امتیازی زاگرس و ارژن در شیراز به سود رسالت کرمان به تساوی ۳-۳ دست یافتند تا تیم رسالت تک وتنها در گروه جنوب پیشتازی کند. در ادامه نتایج این روز مسابقات به همراه نتایج روز اول را مشاهده می فرمایید.:
 
گفتنی است خانه فوتسال همچون هفته های گذشته نتایج زنده این دیدارها را به صورت انلاین و لحظه ای در بخش نتایج زنده پوشش داد.
 
چهارشنبه ۵ آذر ۹۳ ساعت ۱۶
 
پاس قوامین تهران ۳ – ۲ کاشی نیلو اصفهان
 
کشاورز قزوین ۲ – ۴ هیئت فوتبال اصفهان
 
ایران جهان مشهد ۱ – ۴ شهرداری نکا
 
ارژن شیراز ۳ – ۳ زاگرس خوزستان
 
یاران جوان بندرعباس ۵ – ۱ استقلال نوین ماهشهر
 
سه شنبه ۴ آذر ۹۳

 
دانشگاه آزاد تهران ۱ – ۴ پنت هاوس مشهد
 
شاهد شیراز ۳ – ۲ بازرگانی ایده آل یزد
 
رسالت کرمان ۴ – ۲ آذرخش بندرعباس


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار