مردانی که می خواهند با خودشان آشتی کنند، بخوانند

فراموش نکنيد «احترام به خود» و توجه به زيبايي، آراستگي، تناسب اندام و سلامتي جسم و روح، لازمه زندگي هر فردي است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در ادامه براي آن دسته از مرداني که خيلي با خود مهربان نيستند، راهکارهايي را ارائه مي کنيم:

1 - خودتان را دوست بداريد و «اعتماد به نفس» داشته باشيد: فراموش نکنيد «احترام به خود» و توجه به زيبايي، آراستگي، تناسب اندام و سلامتي جسم و روح، لازمه زندگي هر فردي است.

برخلاف باور اشتباه شما، بسياري از خانم ها لزوما با صورت و ظاهر همسرشان درگير نيستند، بلکه همين قدر که مي بينند همسرشان به «خودش» احترام مي گذارد، در نظرشان زيبا جلوه مي کند. در واقع در اين صورت به طور غير مستقيم نيز نشان مي دهيد که به خاطر همسرتان تلاش مي کنيد، تا ايده‌آل او شويد.

2- بعد از به دست آوردن او هم نبايد دست از تلاش براي جذابيت و زيبايي برداريد: بسياري از افراد بعد از آن که ازدواج مي کنند، به ظاهر خود اهميت نمي دهند و با اين باور غلط که چه زيبا و آراسته باشم و چه نه، ديگر او مرا به همسري برگزيده است، به خواسته هاي همسرشان مبني بر آراستگي و رعايت بهداشت بي اعتنايي مي کنند!

به خاطر داشته باشيد دوست داشتن، امري مستمر و جاري است و نيازمند رسيدگي هميشگي. چطور امکان دارد نسبت به کسي که عاشقانه دوستش داريد، بي تفاوت باشيد. يک زن زماني که بي توجهي شما نسبت به ظاهرتان را مي بيند به اين نتيجه مي رسد که يا خودتان را دوست نداريد يا او را دوست نمي داريد.

3- با ارتقاي اين ويژگي ها جذاب تر باشيد: همانطور که عنوان شد جذاب و دوست داشتني بودن صرفا با داشتن صورت زيبا محقق نمي شود بلکه در اين زمينه قدرت «جذابيت» که عبارت است از: هوش و ذکاوت، خلاقيت مناسب براي تغيير گاه به گاه سبک زندگي و ايجاد تنوع، دوست داشتن و احترام به خود، اعتماد به نفس، خوش خلقي، خوش بيني و محبت کردن به همسر، قدرت همفکري و تصميم گيري، شوخ طبعي و پرنشاط بودن در منزل، برقراري روابط زناشويي مطلوب، توجه به آراستگي، با سليقه بودن و ... حرف اول را مي زند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار