فرمانده کل سپاه در پیامی از زحمات مهندس سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه در پیامی از زحمات مهندس سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد.

متن این تقدیرنامه بدین شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم  

جناب آقای مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی  

سلام‌علیکم  

شبیخون سهمگین تبلیغی و حجم انبوه شبهات و مغالطه‌های دشمنان سراپا مسلح که پایه‌های مستحکم فرهنگ ناب اسلامی را هدف قرار داده‌اند، تلاش دوچندان و مجاهدت عالمانه، خالصانه و شبانه‌روزی فرماندهان و افسران عرصه‌ گسترده، حساس و ظریف فرهنگ را می‌طلبد که ملت عزیز و بویژه جوانان ایران اسلامی را از اصابت تیرهای زهرآگین و مسموم معاندان مصون سازند و بلکه معرف و مبلغ عالی‌ترین مضامین و معارف اعتلابخش روح بشریت و انسانیت در سراسر جهان گردند.  
 
به یقین پیروزمندان عرصه‌ی جنگ فرهنگ و رسانه، همانانی خواهند بود که توکل و تکیه بر خداوند متعال دارند و در کشاکش این رزم نابرابر، هیچ تردیدی به دل راه نمی‌دهند و خود را به تمام علوم و دانش‌های گذشته و حال مسلح کرده و همواره با علم، معرفت و بصیرت راه می‌پیمایند.
 
در این میان، نقش صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه عمومی و رسانه‌ی بسیار تأثیرگذار بر افکار عمومی و همراه‌سازی آن با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و نیز صدور ابعاد مختلف خارج از مرزهای ایران اسلامی، بی‌بدیل می‌نمایاند.  
 
بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و بی‌شائبه و نیز همکاری‌ها و هماهنگی‌های جناب‌عالی در طول سال‌ها خدمت صادقانه در سمت ریاست سازمان صداوسیما با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین، مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه‌تان در راستای برآورده ساختن انتظارات مقام معظم رهبری را ارج نهاده و عضویت شما با حکم مبارک معظم‌له به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز شورای‌عالی فضای مجازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از پیشگاه حضرت منّان، مزید توفیقتان را در سایه‌ عنایت خاصه‌ حضرت‌ولی‌عصر و تحت زعامت حکیمانه‌ رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
 
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/  

برچسب ها: علم ، بصیرت ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار