قوچان‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با کمتر از دو میلیارد بودجه، تیم چندین میلیاردی را بردیم/ برخلاف حرفهای اینستاگرامی میزانی‌ها عمل کردیم

جبار قوچان سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: ما توانستیم با بودجه یک میلیارد سیصد میلیون تومانی یک تیم با بودجه 10 الی 12 میلیارد را ببریم.

جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بودجه تمام تشکیلات 25 نفره تیم ما یک دهم بودجه تیم میزان خراسان است هیچ کس در این بازی روی کاغذ هم پیش‌بینی برد سه امتیازی زاهدان را نمی‌کرد ولی ما بردیم.

وی گفت: در این دیدار حساس و سخت خیلی با برنامه و با سیستم دفاعی قابل قبول مقابل حریف ظاهر شدیم و قتی مهدی مهدوی از سوی مومنی تعویض شد و باربارا وارد زمین شد آنها روی به تاکتیکهای سرعتی آوردند ما هم سیستم دفاعی خود را عوض کرده و مانع از امتیاز آوری حریف شدیم.

وی گفت: شاگردانم در توپهای برگشتی و سرویس بسیار موفقی عمل کرده بودند تنها در یک ست آن هم با اختلاف پوئن بسیار نزدیک 26 بر 28 نتیجه را به حریف واگذار کردیم انگیزه بازیکنان تیم زاهدان برای قدرت نمایی در لیگ امسال بسیار زیاد است.

قوچان‌نژاد خاطر نشان کرد: پس از بازی تیمهای پیکان و میزان برخی اعضای کادر فنی میزان در صفحه‌های مجازی خود یادداشت کرده بودند که شکست مقابل پیکان فراموش شده و بازی راحتی مقابل شهرداری زاهدان خواهیم داشت و آنها را بدون مشکل می‌بریم شاگردانم در بازی شنا گذشته به آنها ثابت کردند که برد زاهدان آنقدرهای هم راحت‌ نخواهد بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان یادآور شد: برای این که تمرکزم روی بازی بیشتر باشد و توجهم پایین نیاید در بازی شب گذشته از بی سیمی که به آنالیزور متصل بود استفاده نکردم غلامرضا مومنی مقدم سرمربی میزان در مصاحبه‌هایش عامل برد زاهدان در این بازی را انگیزه بازیکنان عنوان کرد و به مردم زاهدان این نیتجه را تبریک گفت: در صورتی که ما با سیستم و برنامه‌های فنی مقابل آنها ظاهر شدیم و بردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: میلیارد ، میزانی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار