میرمهدی: گستردگی واترپلو در حد جداسازی‌ ساحلی و استخر نیست

سیدمحمدسعید میرمهدی واترپلوئیست تیم ملی کشورمان گفت : همین که تیم ملی ایران در نخستین دوره حضورش در رقابت‌های ساحلی قاره آسیا موفق به کسب مقام دومی شد، نتیجه قابل قبول و در خورتوجهی است.

سید محمد سعید میرمهدی عضو تیم ملی واترپلو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : اگر تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان در این دوره از بازی‌های ساحلی آسیا مقابل کویت شکست نمی خورد در حال حاضر عنوان قهرمانی به ایران رسیده بود شکست تیم قزاقستان از سوی ملی پوشان کشورمان حاکی از قدرت و پتانسیل جوانان ایرانی است.

وی در خصوص راه اندازی لیگ واترپلو ساحلی در کشورگفت: ما پتانسیل راه اندازی مسابقات این رشته را در کشور از نظر نیروی انسانی داریم ولی متأسفانه بودجه کافی در اختیار مسئولان فدراسیون حتی برای سازمان دهی هرچه بهتر و بیشتر رشته واترپلودر استخر وجود ندارد چه رسد به واتر پلو ساحلی !!به نظرم در شرایط کنونی ما همین که لیگ واترپلو داخل استخر را ساماندهی و ارتقادهیم کافیست. واترپلو آنقدر گسترده نیست که آن را در 2 دسته استختر و ساحلی به طور مجزا برگزار کرد.

وی یادآورشد : لیگ امسال از سطح کیفی خوبی برخوردار است اما تعطیلاتی که در فواصل مسابقات بوجود آمد باعث شد تا تیم‌ها از شرایط آرمانی خارجی شوند. لیگ امسال تا کنون به 3 دلیل حضور جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی اینچئون و حضور تیم ملی ساحلی در مسابقات آسیایی تعطیل شده است، حال هم قرار است اواخر آذر ماه به دلیل برگزاری مسابقات جام باشگاههای آسیا تعطیل شود. این تعطیلی‌های متوالی باعث تاثیر منفی روی سطح کیفی لیگ واترپلو می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، میرمهدی ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار