آسانژ: گوگل برای وزارت خارجه آمريکا کار می کند

بنیانگذار ویکیلیکس فاش کرد گوگل در واقع برای وزارت خارجه آمریکا کار می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  ایتارتاس، "جولیان آسانژ" بنیانگذار ویکیلیکس در کتابش که قرار است اول دسامبر منتشر شود فاش کرد گوگل در واقع برای وزارت خارجه آمریکا کار می کند. 

براساس گزارشی که روزنامه اسپانیایی" پوبلیکو،" آسانژ در این کتاب نوشته است پس از دیدار با "اریک اشمیت" رییس گوگل و "جارد کوهن "عضو هیئت رییسه این شرکت در سال به این نتیجه رسیده است که گوگل برای دولت آمریکا کار می کند.

آسانژ در کتاب به دیداری در سال 2011 اشاره کرده است که طی آن گروهی که سه چهارم آنها نماینده وزارت خارجه آمریکا و بقیه از گوگل بودند، با وی ملاقات کردند. 

روزنامه پوبلیکو در گزارش خود به نقل از آسانژ افزود گوگل به پلیس فدرال اف بی آی و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا سی آی ای دسترسی کامل و بدون محدودیتی به نامه های الکترونیک کاربرانش می دهد. این دسترسی بدون مجوز دادستان ها و حکم دادگاه فراهم شده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۳
همه برای آمریکا کار می کنند ، آمریکا برای صهیونیزم بین الملل کار می کند .
این کشور که مثل فرعون ادعای خدائی دارد ، حتی قادر است نیست اقتصاد ورشکسته اش را مدیریت کند .
قادر نیست مردمش را مدیریت کند . قاتل جوان سیاه پوست در محاکم ظلم این کشور تبرئه می شود و مقتول سیاه پوست بی گناه محکوم . مدعی خقوق بشر در جهان خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر مردم آمریکا و خاورمیانه و اروپای شرقی است .
آخرین اخبار