علمای لبنان حمله نیروهای امنیتی به خانه آیت الله عیسی قاسم را محکوم کرد

تجمع علمای مسلمان لبنان و تجمع علمای جبل عامل، حمله نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به خانه روحانی برجسته شیعه بحرینی را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "الوفاق"،  جمعیت علمای مسلمان لبنان و علمای جبل عامل با صدور بیانیه‌‌‌های جداگانه حمله نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به خانه آیت الله  "عیسی قاسم"  را محکوم کرد.

در بیانیه جمعیت علمای جبل عامل آمده است: تجاوزهای متعدد به چهره‌ها و شخصیت‌های بارز مذهبی بحرین نشان دهنده اصرار و پافشاری رژیم بحرین بر نقض قوانین و اصول بین المللی برای حمایت از حقوق شهروندان این کشور است.

تجمع علمای جبل عامل همچنین با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر در بحرین که با تحریم گسترده از سوی مخالفان رو به رو شده بود تأکید کرد که این اقدامات نشان می‌دهد که مقامات بحرینی از شکست ایجاد شده در انتخاباتی که تلاش می‌کردند با آن چهره‌ای دموکراتیک از خود نشان دهند، خشمگین شده‌اند.

از سوی دیگر  تجمع علمای مسلمان لبنان اقدام نیروهای امنیتی بحرینی در حمله به منزل آیت الله عیسی قاسم را محکوم کرد و اعلام کرد که این اقدام نشان دهنده میزان خشم حاکمان بحرینی بعد از نمایش انتخاباتی است که تنها اتباع خارجی در آن حضور پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار