گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتومرجان تا پایان شهریور 94 افتتاح می‌شود/ آغاز عملیات ساخت فروشگاه 17 شهریور در آینده ای نزدیک

مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروندی از افتتاح فروشگاه اتومرجان تا پایان شهریور سال 94 خبر داد.

 قدرت گودرزی مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مردم استقبال زیادی در زمینه افتتاح فروشگاه‌های شهروند دارند، گفت: به همین منظور این سازمان فروشگاهی را در ابتدای خیابان رسالت قبل از ورودی صیاد شیرازی که قبلاً نمایندگی سایپا بوده را به نام اتومرجان مشارکت کرده است.

وی، همچنین با اشاره به اینکه کار ساخت این پروژه آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال 94 این فروشگاه به بهره‌برداری برسد.

گودرزی با اشاره به اینکه فروشگاه اتومرجان یک فروشگاه استاندارد هایپرمارکت است، اظهار کرد: این فروشگاه به دلیل تقاضای بالای مردم برای تأمین سبد کالایی‌شان در دستور ساخت قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروندی در ادامه یادآور شد: همچنین عملیات ساخت فروشگاه دیگری در خیابان 17 شهریور که سازمان املاک و منطقه 12 زحمت تملک آن را کشیده‌اند و در اختیار شهروند قرار داده‌اند، آغاز می‌شود.

وی در پایان ضمن اینکه فروشگاه ایران زمین سطح فروش 6 هزار متر مربع در 5 ماه گذشته افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: همچنان فروشگاه بیهقی بزرگترین فروشگاه شهروند در شهر تهران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، شهروند ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار