مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌های ویژه این انجمن جهت حمایت از تئاتر مقاومت ویژه استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حفیظ اله رفیعی مدیر عامل این انجمن گفت: در راستای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری جدید انجمن جهت حمایت حداکثری از آثار تئاتر مقاومت (نمایش و نمایشنامه) در سراسر کشور این انجمن برای نقاط 22 گانه شهر تهران و شهرستان‌های این استان برنامه ویژه‌ای دارد که علاقمندان می‌توانند با ارائه آثار خود به انجمن و در صورت تأئید آثار خود را در کلیه مناطق شهر تهران روی صحنه ببرند.

وی افزود: نگاه ما به حمایت از آثار، کیفی است و هیچ‌گاه به دنبال نگاه کمی نبوده‌ایم و از کلیه آثاری که با محورهای مورد نظر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همخوانی داشته باشند حمایت مادی و معنوی انجام خواهیم داد و بنا داریم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اثاری که با اهداف انجمن همخوانی داشته باشند را درمناطق شهر و استان تهران و در فرهنگسراهای سراسر استان برای عموم علاقمندان به روی صحنه ببریم.

رفیعی همچنین گفت: علاقمندان و هنرمندان می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در انجمن برای ارائه آثار خود (نمایش و متون نمایشی) استفاده کنند و انجمن تئاتر این قابلیت را دارد که در حوزه تولید و نشر یاری گرهنرمندان متعهد و علاقمندان به هنر مقاومت باشد.

وی همچنین از برنامه ریزی جهت ادامه نشست‌های تخصصی این انجمن با حضورکارشناسان، صاحب نظران و اساتید سرشناس درحوزه مباحث نظری در سه ماهه پایانی سال خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار