برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای خاوران

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای خاوران خبر داد.

 امیرمرادی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در فرهنگسرای خاوران منطقه 15 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بسیج به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان توجه به بسیج مقاومتی با موضوع جنگ نرم و مقاومت اسلامی در منطقه 15 در دست اجرا است.

مرادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگی فرهنگسرای خاوران به منظور برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای خاوران مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در فرهنگسرای خاوران برگزاری نمایشگاه یارحماسه در محلات 20 گانه با موضوع جنگ نرم و مقاومت اسلامی از اقدامات اجرایی این طرح است.

مرادی خاطر نشان کرد: گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه 15 با حضور شهرداری منطقه مسئولان شهری و نظامی تجلیل از نخبگان بسیجی بسیجیان نمونه و پیشکسوتان بسیجی استقرار سیار انتقال خون در دو نوبت با هماهنگی سازمان انتقال خون، برگزرای مسابقه‌های ورزشی والیبال پرتاپ دارت و ... حضور در اجتماع بزرگ عاشورایی و الزهرا (س) از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نمایشگاه ، اقتصاد ، خاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار