همدانی: موضوع‌ درگیری تیموریان با لیدرها سوتفاهم بود

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری تیموریان با لیدرهای استقلال گفت:موضوع‌ درگیری تیموریان با لیدرها موضوع خاصی نبود یک سوتفاهم بود که برطرف شد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افرود: به هر حال هر تیمی که در دربی نتیجه نمی‌گیرد حاشیه هم دورو برش زیاد می شود، بر اساس موضوع درگیری تیموریان با لیدرها مطرح شده است.

همدانی درباره شایعه قلعه‌نویی از حضور جاسم کرار در تمرینات گفت: این موضوع صحت نداردو قلعه نویی این کار را انجام نداده است.

وی درباره وضعیت تیم استقلال در آستانه بازی حذفی با ذوب‌آهن تصریح کرد: به هر حال بعد از بازی دربی تیم آشفته بود اما با ریکاوری صورت گرفته آماده بازی حساس با ذوب‌آهن هستیم.

وی درباره استقلال بازی مجدد با سرخپوشان در مرحله بعد عنوان کرد: کسب قهرمانی در هر دو جام هدفمان است و ما برای رسیدن به اهدافمان برنامه‌ریزی کردیم، همچنین ما تمرکزمان را روی بازی با ذوب‌آهن گذاشتیم و در حال حاضر به بازی با پرسپولییس در مرحله بعد فکر نمی‌کنیم چرا که باید در ابتدا از سد ذوب‌آهن عبور کنیم .

وی در ادامه کسب 6 امتیاز از 8 بازی توسط تیم استقلال تصریح کرد: به هرحال هر وقت تیم ما با شرایط بحرانی روبرو می‌شود انتقادات هم زیاد می‌شود. ما با تمام مشکلاتی که داریم شانس قهرمانی‌مان نسبت به دیگر حریفانمان بالا است.

همدانی در ادامه بیان کرد: ما با صدر جدول 4 امتیاز اختلاف داریم و این اختلاف امتیاز قابل جبران است منتقدان زمانی که ما بدون ملی‌پوشانمان و بازیکنان جوان 18 امتیاز گرفتیم چرا حرفی نمی‌زنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر انتقادات سازنده باشد، دستاورد خوبی برای تیم خواهد داشت، امیدوتریم به روزهای خوب خود برگردیم  تا انتقادات هم کمتر شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار