معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از اتصال بزرگراه آزادگان و امام علی‌(ع) و تکمیل بزرگراه شهید رستگار تا نیمه دوم سال 94 در این منطقه خبر داد.

علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با انجام عملیات رفع معارض بزرگراه دولت‌آباد شهید نجفی رستگار و تکمیل این بزرگراه تا نیمه دوم سال 94 مسافران استانهای جنوبی یا غربی می‌توانند از آزادگان به بزرگراه امام علی (ع) وارد شوند.

وی ادامه داد: این طرح با تملک هزار و 660 پلاک که 80 درصد آن املاک مسکونی هستند تا نیمه دوم سال 94 در دست اجرا است.

حلاجیان اظهار داشت: در این طرح عملیات رفع معارض بزرگراه دولت آباد (شهید نجفی رستگار) از بزرگراه آزادگان در محدوده تقاطع بزرگراه امام علی (ع) پس از عبور از شمال محله دولت آباد و جنوب محله مشیریه و کاروان در محدوده سه راه سیمان به بزرگراه امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: انجام عملیات رفع معارض بزرگراه دولت آباد (نجفی رستگار)، تکمیل احداث شبکه بزرگرای نجفی رستگار آزادگان، امام علی (ع) تا پایان سال 93 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حلاجیان خاطر نشان کرد: اعتبار و بودجه اختصاص عملیات رفع معارض بزرگراه دولت آباد (شهید نجفی رستگار) بالغ بر 500 میلیارد تومان است تا کنون 250 میلیارد تومان برای رفع معارضان هزینه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار