توجه به اصل بهره‌وری مؤلفه‌ی مهم سرمایه اجتماعی

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اهمیت سرمایه‌های اجتماعی،دغدغه برای انجام کار بهتر، توجه به اصل بهره‌وری و نظم و انضباط را از مؤلفه‌های فهم این سرمایه عنوان کرد.

محمدرضا موالی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برای انجام امور نیازمند سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و اجتماعی هستیم که در این میان سرمایه اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اگر در کشور سرمایه اقتصادی و نیروی انسانی متخصص داشته باشیم اما سرمایه اجتماعی ناکافی باشد، امور به خوبی پیش نخواهد رفت و کمیت و کیفیت کارهای انجام شده مطلوب نخواهد بود.
 
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که سرمایه‌های اجتماعی همان اعتماد به یکدیگر، وجدان کاری، دادوستد عاطفی، احساس مسئولیت و توجه به منافع ملی کشور است، خاطرنشان کرد: رعایت سلسله مراتب سازمانی و نظم انضباط کاری، دلسوزی و دغدغه برای انجام کار بهتر، توجه به اصل بهره‌وری و سایر مؤلفه‌های مؤثر که همگی زیر مجموعه سرمایه اجتماعی قرار می‌گیرند، اگر به نحو مطلوبی در جامعه جریان داشته باشند، شاهد اجرای درست امور خواهیم بود که رضایت همگان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، سرمایه ، اجتماعی ، دغدغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار