یک کارشناس فعال حوزه معلولان گفت: خدمات ارائه شده در آسایشگاه خیریه کهریزک به معلولین بی نظیر و فراتر از کشورهای اروپایی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ دكتر عباس جليل وند كارشناس و فعال مسائل معلولان از آلمان به اتفاق دوتن از همكاران آلماني خود با حضوري چند ساعته در آسايشگاه خیریه كهريزك و ديدار از بخشهاي مختلف بستري ، كارگاههاي توانبخشي و محل زندگي معلولان، اين تجربه را بسيار ارزشمند خواند و گفت : امروز ما به كهريزك آمديم تا تبادل افكار داشته باشيم و از تجربيات حاصل در برنامه ريزي بلند مدت همكاري به نفع معلولين بهره مند شویم.

وي ادامه داد: با وجود آنكه كشورهاي اروپايي و بويژه آلمان در زمينه هاي مختلف بسيار پيشرفته هستند اما هنوز نتوانسته اند به اين حجم و گستردگي از خدمات آسایشگاه کهریزک كه به معلولين ارائه مي شود برسند.

وي همچنين كهريزك را دهكده اي بزرگ براي زندگي معلولان ناميد و تأكيد كرد :تمام امكانات مورد نياز براي زندگي توأم با رفاه معلولين را از نزديك مشاهده كرديم خوشحال هستيم از اينكه مي بينيم خيرين هزينه هاي سنگين اين مجموعه را متقبل مي شوند چرا که توجه ای كه خيرين به اين سازمان دارند دقيقاً در جايي هزينه مي شود كه لازم و ضروري است.

كارشناس مسائل معلولان با افتخارآميز بودن فعاليت هاي جاري در كهريزك بیان داشت: بارها نام كهريزك را در مجامع بين المللي شنيده بوديم ، اما امروز افتخار داريم كه اعلام کنیم در ميان همكاران آلماني خود احساس سربلندي مي كنم از اينكه سازماني را براي كسب تجربه و تبادل افكار انتخاب كرده ايم كه توانسته است موفق در زمينه زندگي معلولين عمل كند.

دكتر جليل وند در پايان رمز موفقيت كهريزك را رضايت قلبي كاركنان و معلولان دانست و گفت :  در چهره كاركنان اين سازمان احساس رضايت قلبي را با وضوح ديديم و همين احساس است كه مي تواند رضايت را نيز به معلولان و كساني كه در اينجا زندگي مي كنند، انتقال دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار