پورحسن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غیراستاندارد بودن کف‌پوش سالن شهید بهشتی برای خارجی‌هاست نه داخلی‌ها

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: رأیی که در خصوص برگزاری مسابقات والیبال در سالن بهشتی داده شده، تغییر نمی‌کند.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: موضوع غیراستاندارد بودن کف‌پوش سالن شهید بهشتی را خود ما به میزانی‌ها گفتیم برای این موضوع هم دلیل داشتیم؛ ما در نظر داشتیم مسابقات والیبال امیدهای آسیا را در مشهد برگزار کنیم چون کشورهای عربی پرواز مستقیم به این شهر دارند؛ پس از بررسی‌های فنی متوجه شدیم که کف‌پوش سالن شهید بهشتی برای برگزاری رقابت‌های آسیا و بین‌المللی استاندارد نیست نه برای مسابقات داخلی.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: کف‌‌پوش‌ها باید زیرسازی شده باشند مثل خانه والیبال و یا سالن مهران حالت ارتجاعی داشته باشند.
در ایران اکثر سالن‌ها کف‌پوشی مثل کف‌پوش شهید بهشتی را دارند باز هم می‌گویم ما بحث غیر استاندارد بودن را برای خارجی‌ها گفتیم می‌خواستیم از فرصت به دست آمده در راستای استاندارد شدن کف‌پوش سالن شهید بهشتی استفاده کنیم که نشد. حال میزانی‌ها در شرایط کنونی حرف خودمان را به خودمان پس می‌دهند.

پورحسین یادآور شد: ظرفیت سالن همدان فقط 1000 تماشاگر است ولی 2 برابر این تعداد وارد سالن می شوند در این شرایط کنترل تماشاچیان بسیار سخت خواهد شد آیا شورای تأمین تعهد می‌کند که در حین برگزاری مسابقات لیگ هیچ مشکلی بوجود نمی‌آید؟

این در حالی است که ما بازی‌های پلی‌اف را هم در پیش داریم. سال گذشته هم در آخرین بازی پلی اف که در سالن مهران برگزار شد مشکل درست شد به " ابراهیمی" مدیر اجرایی باشگاه میزان اعلام کردیم و وی گفت: من کنترل می‌کنم هر مشکلی پیش بیاید جوابگو هستم.

آنها هر سال این حرف را می‌زنند و باز هم مشکلات تکرار می‌شود. در حال حاضر فدراسیون و من زیر سوال رفته‌ایم چون مشکل حل نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سالن ، مسابقات ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار